keskiviikkona, toukokuuta 07, 2008

Myynnin johtaminen uusin menetelmin

Myyntiä yrityksissä ei pidä jättää pelkästään myynnille. Vanhan "luukuttamisen" sijasta tarvitaan uudempaa ja modernimpaa myyntiä. Siihen osallistuu henkilöitä yrityksen eri funktioista.

Myynti on lähinnä asiakasta oleva toiminto, ja sen pitää toteuttaa yrityksen strategiaa ja ohjata sen kehittämistä.
  • Miten b-to-b yritysten tulisi toimia?
  • Miten kasvuhakuisen yrityksen myynti organisoidaan?
  • Miten tuotteeseen liittyvistä palveluista saadaan hintaa?
  • Miten myynnin tueksi liitetty palvelu nivelletään strategiseen kokonaisuuteen?
  • Miten myydään tuotteen ympärille rakentuvaa kokonaisuutta?
  • Kassavirta muodostuu kokonaisuudesta
  • Miten ratkaisujen myyminen organisoidaan?
  • Miten myynnin globaalit ratkaisut saadaan toimimaan?
  • Aktiivisen kansainvälisen historian hyödyntäminen
  • Kun kaikki on kaupan!
Lähetä kommentti