Vuosi 2012 sosiaalisesti. Yrityskenttä kiinnostuu somesta. Ei ihme, se tarjoaa kustannustehokkaan tavan vuorovaikutukseen asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa.
Sähköisestä kampanjoinnista jää kyberavaruuteen pysyvä jälki. Tässä esimerkki 15.1.2012 Aamua-keskustelusta Qaikussa:
Haluaisin
kirjoittaa, miltä kipu näyttää, kuvailla hermoratatasolla
rannekanavaoireyhtymää, tenniskyynärpäätä, tartuntavoiman hiipumista,
yöllistä tuskaa, kun käsi puutuu, työkyvttömyyden kehitystä hermoratojen
pinnalla pomppien; tuoreesti ja uudella tavalla.
Kuvailen ahdistusta, kipu ja
tuskaa niin, että erityisalan ihmisten lisäksi myös maallikot innostuvat
hyvin kapeasta tutkimuskentästä, diagnostiikasta ja hoidosta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti