lauantaina, tammikuuta 14, 2012

Vuosi 2012 sosiaalisesti

Vuosi 2012 sosiaalisesti. Yrityskenttä kiinnostuu somesta. Ei ihme, se tarjoaa kustannustehokkaan tavan vuorovaikutukseen asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa.

Sähköisestä kampanjoinnista jää kyberavaruuteen pysyvä jälki. Tässä esimerkki 15.1.2012 Aamua-keskustelusta Qaikussa:

Haluaisin kirjoittaa, miltä kipu näyttää, kuvailla hermoratatasolla rannekanavaoireyhtymää, tenniskyynärpäätä, tartuntavoiman hiipumista, yöllistä tuskaa, kun käsi puutuu, työkyvttömyyden kehitystä hermoratojen pinnalla pomppien; tuoreesti ja uudella tavalla.

Kuvailen ahdistusta, kipu ja tuskaa niin, että erityisalan ihmisten lisäksi myös maallikot innostuvat hyvin kapeasta tutkimuskentästä, diagnostiikasta ja hoidosta.

Ei kommentteja: