Henkilökohtaista palvelua arvostetaan. Silti arvostamme esimerkiksi pankkien itsepalveluratkaisuja.
- Palveluun ei aina tarvita henkilöä
- Automaatit helpottavat elämää
- Automaatit ovat aina auki
Kaupoissa joutuu kiertämään hyllyrivien välissä, kun ei löydä haluamaansa.
- Kaupassa käynti on pakkopullaa
- Olemme itsepalveluyhteiskunta
- Meillä kaupan kulttuuri suosii vähäistä henkilökontaktia
- Palvelua ei saa, vaikka odottaisikin
Erikoistuotteiden kaupoissa joudut kävelemään edes takaisin myyjää etsien.
- Mainontaan panostetaan, mutta paikan päällä ei ole palvelua tarjolla
- Yliampuvan markkinoinnin ja palvelun välillä on epäsuhta
- Asiakas toivoo, että mainoslupaus ja kaupan arkitodellisuus kohtaavat
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti